vrijdag 1 februari 2008

Wij zijn er.. lekker warm!!!

Wennekom (Welkom)

Zo hier ons allereerste blogbericht live @Aurovilla (Pondycherry). Momenteel is het hier 9.20 uur (4,30 uur later dan bij jullie). We hebben net genoten van een ontbijt buiten op terras in de warme maar dan ook heel warme zon (30graden). Zo hier even een kort reisverslag.

@Zaventem

We zijn opgestegen rond 11.40 in een luxueus vliegtuig (ieder had een eigen tv'tje, denkentje, kussentje, lekker eten,...). Toen we hoog boven de wolkjes vlogen hebben we allemaal onze post geopend. En we kunnen maar één ding zeggen BEDANKT.

@ Chennai

Na een vlucht van 10 uur kwamen we aan in het drukke, bedrukte, warme, chaotische,...Chennai. Daar moesten we eerst op onze bagage wachten en daarna opzoek gaan naar onze 'Taxi-driver'. Dit leek niet zo'n gemakkelijk opdracht want buiten was het een overwelming van bordjes en hitte (moest ik er van Annelore aan toevoegen!). Als laatste in de rij stond onze 'taxi-driver'. We volgden hem doorheen de hectische parking naar de auto, waar onze bagage vakkundig werd opgestapeld. (Foto's vind je hier onder terug).

@Aurovilla

Na een bewogen rit door het indische ''verkeer''(= tientallen bijna-botsingen, overdereven getoeter, geflikker met de lichten, slalommen, koeien vermijden,...) van bijna 2 uur kwamen we toe in ons verblijf. Jammergenoeg slapen we momenteel niet met z'n 6n in 1 gebouw. Mieke, Hannelore, Shari en Tina slapen in het kantoor van Amaïdi en Annelore en Ik in het Amaïdi Guesthouse. Hopelijk slapen we binnenkort allemaal tesamen.

Wat we nog even zeggen wilden met ons gaat dus alles prima en groetjes aan iedereen... hieronder vind je alvast enkele foto's.




10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier je eerste reactie uit het koude, winderige en regenachtige België. We zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen en dat we zo vlug iets hebben vernomen. Helaas kunnen we maar 1 foto zien (kan mss ook wel aan ons tekort aan computerachtig inzicht komen:p). Nieuws van bij Thomas: hij klonk nogal depressief op msn, maar kheb m'n best gedaan om hem wat op te monteren. Hij is gisteren gaan lopen (uit miserie waarschijnlijk) en hij ging mss nog naar de joy, maar 't ging niet laat worden (Thomas als je dit leest, tis maar om Ilke direct gerust te stellen...). Allé meiden amuseer jullie ten volle, geniet maar. Hier alles oké, Yves en Anaïs zijn weer aan't kibbelen, dus dat zit ook weer goed :p En Anaïs heeft een goed rapport (oef!)
Kusjes, het thuisfront -xx-
'k mis je (mama oehoeoe)

Anoniem zei

dag ilketje ik mis je heel erg .ik denk aan niks anders :p struisvogel .goed rapport ,alles gaat hier goed .of niet?

Anoniem zei

dag illewilleke!!
Kben bij dat alles goed verlopen is :D hopelijk is het er niet te fris ^^ lol (ons binnenpretje hé ;-))
Smeer je goed is dat je geen zonneslag krijgt ofzo en laat ze daar maar es zien wat je kan!
van je liefste grootste zus, Britt x

Audrey zei

dag illeke! super blij dat je zo goed bent aangekomen (en de rest natuurlijk ook he!). Ik duim super hard voor je. ik weet zeker dat je het daar super zal doen.
Mis je nu toch wel al een beetje hoor!
(Oh ja ik begin vandaag met men zonnebank kuur! Kwil niet lijkbleek zijn op het moment dat je terug komt!! :-D )
groetjes Audrey

Liesel zei

Heej glittergirlfriend!

hohoho, net als je familie zaten wij ook in spanning te wachten! Blij dat je goed aangekomen bent! En warm?? Ik mag je niet horen! Hier is het verdorie KOUD! Duidelijk werkt het internet daar goed. Gelukkig maar, ik mail je deze week nog met uptodate informatie over het wel en wee.

Lieve meid, hou je daar goed. Geniet met volle teugen en fotomateriaal posten!! :)

Dikke smakzoen van je maatje!

Ps: Het is verboden om chocoladebruin te worden. Of Audrey en ik betalen ons blauw aan zonnebanksessies!

Ps: Anaïs, proficiat met je goed rapport! Maar ik had niet anders verwacht hoor, zoals Ilke over jou kan vertellen!

Anoniem zei

Hey Mieke zus
Fijn zeg dat julie al zo vlug iets konden laten weten,we zijn nu ook gerust en kunnen nu aan iedereen vertellen dat je vertrek goed verlopen is, bij onze thuiskomst gisteren van de luchthaven was er maar een gelaten sfeer, Nielsen heeft zich niet zo goed geamuseerd op de carnavalsfuif en gisterenavond waren er traantjes hij miste zijn zus!!! Maar allé doe het daar goed, geniet ervan en zorg goed voor elkaar!!

Anoniem zei

Goed dat jullie goed aangekomen zijn. Keppe we hebben net samen met de familie gelezen hoe je daar goed bent aangekomen. Mama herkent al onmiddellijk de reacties van het verkeer en de foto, hopelijk kunnen jullie snel samen logeren!
Dikke kussen vanuit het koude Eeklo!

Anoniem zei

ik wens je geluk met je lesgeven ,hopelijk is het niet al te saai!

ps ik heb men communiekleren al gevonden,en mijn schoentjes ook

Sturen binnenkort wel een' s een foto'tje door


:(ik mis je nu al
love struisvogel

Anoniem zei

Hallokidoki!!!

Ik ben blij dat jullie allemaal zo goed zijn aangekomen!! Vrijdag hebben we heel veel aan jullie gedacht ze!! Wij maar in spanning wachten op de punten en jullie mochten eindelijk vertrekken! Gewoonweg super!! Ik wens jullie heel veel plezier, moed, avontuur en vriendschap toe in het verre India!!!


Liefs Saartje!!!
ZoeniesXX

Anoniem zei

Heb zojuist een weekendje Parijs gewonnen . Ik heb de tckets en de reservatie al binnen. Als je ook wil winnen gewoon aanmelden op hun nieuwsbrief.
[url=http://www.vakantiestart.info]
vakantiestart[/url]